resaindien.blogg.se

Här får ni följa mig på min resa till Indien Den 1 Februari 2016. Men kommer även att skriva lite annat. Roligt om ni följer mig :0)

kläder

Publicerad 2016-02-11 13:35:05 i

Idag har vi inhandlat kläder o leksaker till barnhemmet.
Handlade för 15000rp=1800kr 
Så det kommer bli jul afton på barnhemmet i morgon.Der känns härligt att veta att det är till behövande.
Har haft en slappe dag och  bara tagit det lungt.
Nu ska vi ner till shopping center forum som ligger 4min från vårt hotell.Ska handla ett par skor och parfym.
Trevlig dag/kväll!!!
 

Kommentarer

Postat av: Else-Marie

Publicerad 2016-02-11 19:09:55

En av mina kommentarer har försvunnit ut i cyberrymden. Här kommer ett nytt försök. Ni borde sova gott om nätterna efter allt ni gör och upplever.

Svar: ja dom hälsar våren välkommen
Jennifer Malmström Bengtsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela